30 Temmuz 2013 Salı

Sayılı Günler Kala

   Dünya'nın öbür ucuna olan yolculuğuma 1 aydan az zaman kaldı. Hediyelerimin neredeyse hepsi tamam.İlk gün vereceklerimi ayrı bir yerde topladım o heyecanla elim ayağım dolaşmasın diye. 2 adet 23 kiloluk valiz götürme hakkım var, bir de 8 kiloluk el bagajı. 1 valiz neredeyse sırf hediye olacak. Arjantin'de tekstil buradaki kadar iyi değilmiş bu yüzden buradan Vakko gömlekler Koton'dan Mavi'den elbiseler, t-shirtler götürüyorum aileme.Götürdüğüm hediyelerin Türk markası olmasına dikkat ediyorum elbette. Buldan işi masa örtüleri, yemeniler, gümüş takılar, magnetler, anahtarlıklar, kitap ayraçları, nazar boncukları derken baya bir doluyor valiz.
    
   Bu arada yolculuktan önce başka bir heyecan daha var benim için. Cuma günü İstanbul'a gidiyoruz vee pazar günü "Roger Waters Konseri"! Babamın delisi olduğu bu yüzden benim de küçüklükten beri dinlediğim, bildiğim grup Pink Floyd'un basçısı, vokalisti bir çok şarkının da bestecisi. Gidiş tarihleri belli olmadan önce konsere gidemem diye çok korkmuştum neyse ki şanslı çıktım. Rock tarihinin en iyi gruplarından biri hatta çoğu kişiye göre en iyisidir Pink Floyd. Her bir şarkısını dinlediğimde bunu daha iyi anlıyorum ben de. Böyle bir fırsat zor bulunur gerçekten. Konserdeki en büyük görevim de Roger ile babamı aynı karede içeren bir fotoğraf çekmek :D 
  Konser hazırlıkları da tamam. İstanbul'u gezip oradan da Arjantin'e götürmek için hediyelik bir şeyler alacağız. Gelince vize işlemleri valiz hazırlama derken göz açıp kapayıncaya kadar geçecek günler. Kardeşimle konuştum Pink Floyd dinlemiyormuş ama ona da alıştırmayı planlıyorum :D Konser sonrası tekrar yazarım, takipte kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder