14 Temmuz 2013 Pazar

İzGOK

"Şu klima nasıl çalışıyor acaba?"
Eveet. Oryantasyon kampı olacak çok heyecanlıyım derken hemencecik bitiverdi, tadı damağımda kaldı. AFS'nin güzellikleri, AFS'li olmanın ayrıcalıklı farkedilmeye başladı benim için bu kampta. Bir sürü yeni insan tanıdım, hepsi de bir ay içinde dünyanın değişik yerlerinde, değişik kültürlerin ortasında bulacaklar kendilerini. Hepimizi birleştiren şey de bu işte. Bu 3 gün benim için gerçekten çok farklı ve eğlenceliydi. Ne yazık ki bu kamp da şapşaplarımızın (şaperonlar yani gönüllü AFS'liler)  bize kamp içindeki etkinliklerde hissettirdikleri gibi tam bir gizem. Bu yüzden kampın içeriğiyle ilgili bilgi vermemem gerekiyor. Ama güzel vakit geçireceğinize garanti verebilirim. Bu arada gidiş tarihleri de belli oldu! Aktarma yapmadan İstanbul'dan direk Buenos Aires' e gidiyoruz 5 Arjantin yolcusu. Orada da bizi bir kamp bekliyor. Asıl o kamp nasıl olacak çok merak ediyorum. Bütün dünyadan Arjantin'e gelenler olarak birleşeceğiz. Düşündükçe heyecanlanıyorum.

Her kamp günün sonunda birleşerek günü değerlendirdiğimiz grup. 'Ağaç Grubumuz'
Ortadaki Ömer ve en sağdaki Görkem şaperonlarımız.
"Ömer'in Görkem'li Aslanlarıyız!"

2 yorum:

  1. Siz çok güzel bir gençliksiniz. Aileleriniz sizinle gurur duyuyor. Sağlıkla dönmenizi bekleyeceğiz......
    Annen

    YanıtlaSil
  2. Pek eğlenmişler hadi bakalım hayırlısı,çabucak gitte dön teyzesinin kuzusu

    YanıtlaSil