12 Ağustos 2013 Pazartesi

Vize İşleri

Merhaba arkadaşlar. Konserden beri yazmıyordum. Bayramdan bir önceki gün vize maillerimiz geldi ama o gün yetiştiremedik ve son gün yani bugün yaptık bütün işleri. Öncelikle annem ve babamla notere gittik orada muvafakatname yazıldı daha sonra yeminli tercümana muvafakatname ve sicil kaydını tercüme ettirdik. Tabii bu işler söylendiği kadar kolay olmuyor, oldukça karışık. Noter benim adımı Gülceğ, anneminkini de Gülcem şeklinde yazmıştı. Bu yüzden tercüman ve noter arasında 4-5 kez dolaşmamız gerekti. Daha sonra kaymakamlığa gidip apostil aldık ama orada da bize bu belgelerin tekrar notere götürülmesi gerektiği söylendi. Bir kez daha gittik, sonra bir kaç saat apostillerin hallolmasını bekledik, formları doldurduk, scan ettik ve sonunda yetkililere maili yolladık. Bu arada bu sabah uçuş tarihimizin değiştiği ile ilgili bir mail geldi, Arjantin Afs öyle istemiş. 22 sinde gidiyoruz ve Sao Paolo aktarmalı. Kimseye çaktırmıyorum ama aslında ÇOK HEYCANLIYIM! Valizimi hazırlamaya çalışıyorum fakat 46 kilo sınırı olmasına rağmen 8 kilo fazlam var anlamıyorum ki ben neyi abarttım bu kadar, hala koymadığım eşyalar da var artık halledeceğim bir şekilde. Bir sonraki yazımda görüşmek üzeree

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder