14 Kasım 2013 Perşembe

Uzun Bir Aranin Ardindan

Simdi sanki cok buyuk bir okuyucu kitlem varmis gibi sevgili okuyucularim diye yayina baslayacagim. Uzun zamandir blogumu yazmiyordum bu yuzden cok ozur dilerim, neredeyse 3 ay olmus geleli ben farkinda degilim. Bunun nedeni de hic abartmadan soyluyorum zaman bulamamam. Okuldan sonra genelde her gun bir aktivite oluyor tango, spor, ispanyolca kursu, afs bulusmasi vs. Bos vakit bulamamak hosuma da gidiyor aslinda, surekli yorgun olmak. Lakin hac haftadir adam gibi siesta uyuyamadigim icin okulda uyukluyorum. Suan en son onemli olay olan dogum gunu partimi anlatmak istiyorum. 8 kasim cuma gunu saat 00.00 da daha uyumamistik annemlerle muhabbet ediyorduk ve o sirada hediylerimi verdiler. Sabah bir magazada kandirmacali bir sekilde begendigim ayakkabiyi ogrenmislerdi hemen onu almislar, babam arjantin formasi almis, kardesim arkadaslarimla uzerinde ikimizin isimlerinin ve cok guzel bir ispanyolca sozun yazdigi tisort yaptirmis ayrica uzerinde butun ailemizin fotograflari olan kolunda Turkiye ve Arjantin bayragi olan arkasinda da San Juan, Argentina yazan baska bir tisort bastirmislar. Hepsine tam anlamiyla bayildim, boyle bir host aile kolay kolay bulunmuyor. Ertesi gun okuldan sonra annemle bir suru tatli ve sushi yaptik. Aksam 9 da arkadaslarim gelmeye basladi. Butun afs camiasi, okul arkadaslarim,tangodan arkadasim ve kardesimin arkadaslari davetliydi ve tabi ki teyzemler, kuzenlerim. Bu arada evimiz tadilattaydi ama benim dogum gunume yetismesi icin salonun masasi, sandalyeleri, koltuklari erken gelmisti. Host annelerin bitanesi bunu da onceden ayarlamis. Aksam bayagi kalabaliktik, cok guzel hediyeler aldim. Pastamin uzerinde yanyana Arjantin ve Turkiye bayragi vardi, gercekten mukemmeldi. Bolichelerde cok fazla yas sinirinin altinda insanlar tespit edildigi icin polis arama yapiyordu. Exchange'lerin polisle herhangi bir iliskide bulunmamasi cok onemli oldugundan o gece disari cikamadik. Arjantinli genclerin ihtiyacini gidermek icin marketten icki aldik ve evde muzik sistemi kurduk.Bence cok cok guzel ve eglenceli bi geceydi butun fotograflara facebook'tan ulasabilirsiniz. Artik arkadaslarimla konusurken cok hizli konusmadiklari surece cogu seyi anlamam ve esprilere gulebilmem cok mutlu edici. En sona kalan arkadaslarim saat 6'da evden gittiler artik hepimiz uyukluyorduk. Ailem bana boyle bi gun yasattiklari icin cok mutluyum.
Onun disinda blog yazmadigim zamanlarla ilgili bir ozet gecmeye calisacagim. Dun Nuk'un evine havuz partisine gittik. Evinde Mendoza ve Cordoba'dan gelmis Taylandli iki kiz daha vardi cok cok tatlilar cok iyi anlastik. Aralarinda Tayca konustuklarini duydukca ogrenme istegim daha da artiyor sizi evinizde ziyarete gelecegim dedim bekliyorlar beni. Kendimiz pizza yaptik, voleybol oynadik, muzik dinledik, birbirimizi 3928593 kez havuza attik, fotograf cekildik derken saat 12 de evimize donduk umarim yakin zamanda tekrar boyle bir aktivite yapacagiz. Afs bulusmalari burda beni en cok eglendiren seylerin basinda yer aliyor her gecen gun hepimizin ispanyolcasinin nasil gelistigi iyice belli oluyor artik. Birlikte futbol maci yapiyoruz ardindan bir gonullunun evinde bulusup yemek yapip film izliyoruz. Soylemeden edemeyecegim ya, eger bunu okuyorsaniz ve afs'ye katilmak gibi bir dusunceniz varsa hic dusunmeyin. Ben dusundum, ama gerek yok yani insani tamamen degistiren, olgunlastiran, yepyeni seyler ogreten harika bir deneyim bu. Partileri seviyorsaniz da Arjantin gibisi yoktur heralde her haftasonu gidilecek bir parti bulunuyor. Bu aksam Italyan arkadasim Federica'yla dans hocamizin tango gosterisini izlemeye gidecegiz. Umarim yakin zamanda tekrar yazacagim, simdilik gorusmek uzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder